Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ σδ. ΔΙΟΝΥΣΗ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗ, ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΓΤΕ

 

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΘΗΝΑ 13/1/2016
 
Αυτήν την στιγμή υπηρετώ στην διεύθυνση Πληροφορικής του ομίλου και μου έχει απαγορευθεί η πρόσβαση μου ως εργαζόμενος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της τράπεζας. Αιτία ή αφορμή στάθηκε η αποστολή μέσω του λογαριασμού μου ανακοίνωσης προς τους συναδέλφους με εργασιακά θέματα για την ενημέρωση τους. Να σημειώσω ότι η ενέργεια έλαβε χώρα μετά το πέρας του ωραρίου.

Είμαι εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ του σωματείου εργαζομένων της Πρώην Γενικής Τράπεζας και α΄ αναπληρωματικό μέλος στο Γενικό Συμβούλιο της ΟΤΟΕ και ασκώ τα συνδικαλιστικά μου καθήκοντα. Ουδέποτε έχω αμελήσει τα εργασιακά μου καθήκοντα τα οποία εκτελώ με ευσυνειδησία καθόλα τα 10 και πλέον χρόνια που εργάζομαι στην Γενική Τράπεζα και πλέον στον Όμιλο Πειραιώς, με άριστα φύλλα ποιότητας.

Ο αποκλεισμός μου συνεχίζεται πλέον των 3 μηνών από τις 8/10/2015 με εντολή της διεύθυνσης προσωπικού. Σε όλο αυτό το διάστημα προσπαθώ να εκπληρώσω τα εργασιακά μου καθήκοντα παρά τα εμπόδια που έχουν τεθεί, τα οποία είναι δυστυχώς πολλά.

Δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τους συναδέλφους μου ως ομάδα, δεν μπορώ να λάβω την αλληλογραφία των προϊσταμένων μου , τις ενημερώσεις της γραμματείας για διάφορα θέματα, δεν λαμβάνω τα σημειώματα μισθοδοσίας αλλά και οποιαδήποτε άλλη ενημέρωση εργασιακή έχει σταλεί από την Διοίκηση για άδειες, κανονισμούς, εγκυκλίους, εκδηλώσεις κ.λ.π. ούτε ηλεκτρονικά αλλά ούτε και εντύπως.  
 
Προσπαθώ να ενημερώσω συνάδελφο για ένα αίτημα ότι έχει ολοκληρωθεί και δεν μπορώ. Θέλω να ζητήσω άδεια για κάποιο επείγον θέμα και αδυνατώ , θα πρέπει να το υποβάλω εγγράφως.  Αναγκάζομαι να σημειώνω πράγματα στο χαρτί που θα έπρεπε να λαμβάνω ηλεκτρονικά έφθασα μέχρι σημείου για να μπορέσω να απαντήσω σε mail συναδέλφου που ζητούσε να μάθει την πορεία του αιτήματος του να ζητήσω από άλλο συνάδελφο να του στείλει επεξηγηματικό μήνυμα γιατί δεν μπορούσα εγώ.

Πράγματα που είναι αυτονόητα για όλους τους συναδέλφους εμένα μου έχουν απαγορευθεί. Αν κάποιος θέλει να μου στείλει ηλεκτρονικό μήνυμα δεν μπορεί γιατί δεν με βρίσκει καν στο ευρετήριο επαφών. Για να μπορέσετε να κατανοήσετε πόσο επιβαρύνεται η δουλειά μου θα σας περιγράψω τον ρόλο που μου έχει ανατεθεί. Είναι σαν να είμαι ηλεκτρολόγος και να μην έχω κατσαβίδι!
 
Η θέση εργασίας μου, περιγράφεται ως Assistant Software Engineer (Βοηθός μηχανικός Λογισμικού) στο τμήμα πληρωμών & καταθέσεων, επιταγών & προμηθειών κάτω από την διεύθυνση Transactional Banking Systems του IT Division. Μέχρι την συγχώνευση στις 24/11/2014 στην πρώην Γενική κατείχα την θέση του προϊσταμένου στο τμήμα Υποστήριξης Εφαρμογών της διεύθυνσης Πληροφορικής. Στο τωρινό ρόλο, μου ανατίθενται αιτήματα αλλαγών, διορθώσεων σε υφιστάμενα προγράμματα ή δημιουργία νέων προγραμμάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επικοινωνία με την ομάδα όπου βασικό εργαλείο είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως εφαρμογή και πλατφόρμα επικοινωνίας τόσο μεταξύ των μελών του τμήματος  όσο και με τις υπόλοιπες ομάδες που συνεργάζεται για την προώθηση των προγραμμάτων στην παραγωγή, ανταλλαγή πληροφοριών ενημέρωση και επικοινωνία με τους χρήστες των αιτημάτων με την οργάνωση για την ανάλυση και σχεδιασμό των αιτημάτων.

Δυστυχώς η επικοινωνία μου έχει απαγορευθεί προφανώς ως τιμωρία για την συνδικαλιστική μου δράση την στιγμή που επιλεγμένα  άλλοι συνδικαλιστές απολαμβάνουν του συνταγματικού αυτού δικαιώματος. Είναι αλήθεια ότι δεν αντιμετωπίζω μόνο εγώ πρόβλημα επικοινωνίας αλλά και άλλοι συνδικαλιστές τόσο μεμονωμένα όσο σαν σύλλογοι
 
Πάντως η τιμωριτική αυτή διάθεση της διοίκησης έχει σαν αποτέλεσμα πέραν της δικής μου επιβάρυνσης κυρίως ψυχολογικής, να επιφέρει και ζημιά στην ίδια τράπεζα καθώς δυσχεραίνεται η εργασία μου που προσφέρω στην τράπεζα!
 
 
    Μετά τιμής,   
                    
Γεωργούλης Διονύσιος 
εργαζόμενος στην Τράπεζα Πειραιώς
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: