Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Η σδ. ΑΝΝΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ

Συναγωνίστρια Αννα, σ' ευχαριστούμε για όλα και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη καινούργια σου ζωή! 
 
Η Σ.Ε. της ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ σ.κ. 
 
 
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
της  σδ. ΑΝΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ
 
Κατερίνη   30/08/2016
 
Συναδέλφισσες,  Συνάδελφοι,


Ο καθένας μας επιλέγει το σημείο που θα σταθεί και θα κοιτάξει πίσω ή μπροστά. Για μένα λοιπόν, ήρθε αυτή η ώρα να σταθώ σε αυτό το σημείο!  Μετά από 16 χρόνια, για σοβαρούς προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους αποχωρώ από τη τράπεζα, γεμάτη από ένα γλυκόπικρο συναίσθημα: Από τη μια είμαι χαρούμενη γιατί το τέλος μιας πορείας σημαίνει την αρχή μιας άλλης και από την άλλη είμαι λυπημένη γιατί κοιτώντας πίσω, βλέπω όμορφες, δύσκολες και σημαντικές στιγμές που βιώσαμε μαζί.
 
Για όλα αυτά, αισθάνομαι την ανάγκη να σας αποχαιρετήσω  και να σας ευχαριστήσω όλους για την ειλικρινή, ανθρώπινη επαφή στον εργασιακό χώρο, αλλά και τη συναδελφική αλληλεγγύη που αναπτύξαμε μαζί μέσα από τους αγώνες,  για 16 ολόκληρα χρόνια στο συνδικαλιστικό κίνημα στη Γενική Τράπεζα! 
 
Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω, όλους όσους με τίμησαν αυτά τα χρόνια με τη ψήφο τους για να τους εκπροσωπώ μέσα από την ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ στα όργανα του ΣΥΓΤΕ,  πιστεύοντας πως έκανα ότι μπορούσα για να προσθέσω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στον αγώνα για τη καλυτέρευση της ζωής μας, παρά τα όποια λάθη και παραλείψεις που είναι ανθρώπινα.  Σε κάποιους στόχους πετύχαμε, σε κάποιους άλλους χάσαμε με αξιοπρέπεια, αλλά δώσαμε τον αγώνα.  
 
Να ευχαριστήσω επίσης και όσους ή όσες δεν με ψήφιζαν, αλλά μου εξέφραζαν και μου εκφράζουν όπου κι αν βρίσκομαι την εκτίμησή τους και αυτό είναι για μένα η μεγαλύτερη χαρά και ικανοποίηση που έχω αισθανθεί!  
 
Αισθάνομαι επίσης την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τους συναγωνιστές μου στην ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ, καθώς και τους συναδέλφους υποψήφιους με τα ψηφοδέλτια της παράταξης σε όλη την Ελλάδα, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους να είμαι μπροστά όλα αυτά τα χρόνια και που πολλές φορές κάτω από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες, με στήριξαν και με βοήθησαν να ανταπεξέλθω στα προβλήματα. 
 
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω και τους συναδέλφους και συνυποψήφιούς μου των άλλων παρατάξεων με τον συνδυασμό της «ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ», για την ειλικρινή και θετική συνεργασία που είχαμε τα τελευταία χρόνια. 
 
Εύχομαι σε όλους εσάς και στον καθένα χωριστά, υγεία και κάθε επαγγελματική και προσωπική επιτυχία και ελπίζω να συνεχίσετε να δίνετε ενωμένοι τους αγώνες σας σ’ ένα τόσο δύσκολο οικονομικό και εργασιακό περιβάλλον.  
 
ΓΙΑΤΙ  ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ!

Ευχαριστώ,
ΑΝΝΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: