Σε αποκλεισμό των ακυρωτικών μηχανημάτων του ΗΣΑΠ, του ΜΕΤΡΟ, του Προαστιακού και αστικών λεωφορείων από τις 6 έως τις 8 το πρωί, ώρες που μετακινούνται οι εργαζόμενοι και σε τρίωρο άνοιγμα των σταθμών των διοδίων σε όλη τη χώρα το απόγευμα από τις 5 έως τις 8, με ταυτόχρονο κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στην απεργία της 23ης Φλεβάρη, προχώρησαν χτες οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ, της ΠΑΣΕΒΕ, της ΠΑΣΥ, του ΜΑΣ και της ΟΓΕ σε όλη την Ελλάδα. Επιβάτες και διερχόμενοι οδηγοί εξέφρασαν με διάφορους τρόπους τη θερμή τους αποδοχή και τη στήριξη στην πανελλαδική αυτή πρωτοβουλία των ταξικών δυνάμεων, αλλά και την αγανάκτησή τους για την πολύμορφη λεηλασία του λαϊκού εισοδήματος.
Χτες απ' άκρη σ' άκρη σε όλη τη χώρα οι ταξικές δυνάμεις και οι αγωνιστικές συσπειρώσεις απάντησαν με «οργανωμένη ανυπακοή και αντεπίθεση κατά της αντιλαϊκής θύελλας» στη ληστεία του λαϊκού εισοδήματος μέσα από τις αυξήσεις των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα χαράτσια των διοδίων. Καλούσαν τους διερχόμενους να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς της κυβέρνησης που νομοθέτησε την ποινικοποίηση των αγώνων και των αιτημάτων του λαϊκού κινήματος, αλλά να οργανωθούν στους χώρους δουλειάς και στις γειτονιές και να διεκδικήσουν:
- Να καταργηθούν όλα τα διόδια - Συγκοινωνίες υπέρ του λαού.
- Οχι στη ληστεία και τα χαράτσια των αυξήσεων των εισιτηρίων.
- Εργα και υποδομές, που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος.
- Δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές και με δωρεάν χρονικές ζώνες για τους εργαζόμενους, τους ανέργους, τους φοιτητές, τους μαθητές συγκοινωνίες.
- Δημόσια έργα, λαϊκή περιουσία.
- Κατάργηση όλων των διοδίων και όλοι οι οδηγοί να κυκλοφορούν ελεύθερα στους αυτοκινητόδρομους.
Παράλληλα το κάλεσμα για συμμετοχή στην απεργία στις 23 Φλεβάρη και στις απεργιακές συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ έφτασε στα χέρια χιλιάδων εργαζομένων και νέων.
Η χτεσινή πανελλαδική κινητοποίηση απέδειξε ότι το οργανωμένο μαζικό λαϊκό κίνημα δεν σηκώνει από απειλές και συκοφαντία, δεν κάμπτεται από τις κυβερνητικές προσπάθειες ποινικοποίησης και καταστολής των αγώνων του. Ταυτόχρονα κατήγγειλαν, για μια ακόμα φορά, την παράδοση των οδικών αξόνων της χώρας στους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους και εταιρείες, στα μονοπώλια του κλάδου.
Η κινητοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες έγινε στους εξής σταθμούς και λεωφορεία: Ομόνοια, Σύνταγμα, Αττική, Αγ. Αντώνιο, Δάφνη, Αγ. Δημήτριο, Μοναστηράκι, Καλλιθέα, Πειραιά, Αιγάλεω, Κηφισιά, Ανω Λιόσια, Κορωπί, λεωφορειακή γραμμή 843 Πειραιάς - Πέραμα, τρόλεϊ της γραμμής Πειραιάς - Κερατσίνι, αστικά λεωφορεία στον ΟΣΕ, τον Εύοσμο, τη Νεάπολη και την Ανω Τούμπα στη Θεσσαλονίκη, τα εκδοτήρια του αστικού ΚΤΕΛ στη Λάρισα, δύο λεωφορειακές γραμμές στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η κινητοποίηση στα διόδια έγινε στους εξής σταθμούς: Ελευσίνας, Αφιδνών, Μεταμόρφωσης, Παλλήνης, Θηβών, Τραγάνας, Αγίας Τριάδας και Πελασγίας στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς Πιερίας, Πολύμυλου Κοζάνης, Πυργετού, του Μακρυχωρίου και του Μοσχοχωρίου στη Θεσσαλία, Ασέα, Σπαθοβούνι, Ρίο και στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου