Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Η ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του συν. ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΟΝΟΥΔΑΚΗ

Αθήνα, 23 Ιούλη 2010



ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

του συν. ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΟΝΟΥΔΑΚΗ


Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, είμαι αναγκασμένος, παρά τη θέλησή μου, ν’ αποχωρήσω δύο μήνες νωρίτερα από τα τυπικά όρια ηλικίας. Με αφορμή το γεγονός αυτό, αισθάνομαι την ανάγκη ν’ αποχαιρετήσω όλους εσάς και να σας ευχαριστήσω για την ειλικρινή, ανθρώπινη επαφή αλλά και συναδελφική αλληλεγγύη που αναπτύξαμε μαζί μέσα από τους αγώνες, για 35 ολόκληρα χρόνια στον εργασιακό χώρο και στο συνδικαλιστικό κίνημα στη Γενική Τράπεζα! Από τη μεριά μου, ότι είχα να σας πώ, το είπα με τη παρουσία και τη δράση μου μέσα από την ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ και το ΠΑΜΕ, που ήταν για μένα σχολεία συμπεριφοράς και αγωνιστικών ιδεών στη πάλη των εργαζόμενων ενάντια σε κάθε αντιλαϊκή πολιτική, σε κάθε εργοδοτική και πολιτική αυθαιρεσία, διαχρονικά.

Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω, όλους όσους με τίμησαν αυτά τα χρόνια με τη ψήφο τους για να τους εκπροσωπώ μέσα από την ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ στα όργανα του ΣΥΓΤΕ και του ΤΑΠΓΤΕ, πιστεύοντας πως έκανα ότι μπορούσα για να προσθέσω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στον αγώνα για τη καλυτέρευση της ζωής μας, παρά τα όποια λάθη και παραλείψεις που είναι ανθρώπινα. Να ευχαριστήσω επίσης και όσους δεν με ψήφιζαν, αλλά μου εξέφραζαν και μου εκφράζουν όπου κι αν βρίσκομαι την εκτίμησή τους και αυτό είναι για μένα η μεγαλύτερη και μοναδική «προίκα» που έχω! Είμαι υπερήφανος γιατί φεύγοντας θα πάρω μαζί μου μόνο καλές αναμνήσεις απ’ όλους τους συναδέλφους και όχι άλλα πλούτη!

Από τα πρώτα μου χρόνια στο κίνημα μέσα από τις γραμμές του Κ.Κ.Ε., βίωσα τρία σημαντικά πράγματα στο στίβο των λαϊκών αγώνων, τα οποία για μένα αποτέλεσαν ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ στη ΖΩΗ: Ν’ αγωνίζομαι ανιδιοτελώς για μια δίκαιη και καλύτερη κοινωνία, χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, όπως είναι ο Σοσιαλισμός, να βάζω πάντα το γενικό και συλλογικό συμφέρον πάνω από το ατομικό, τη συλλογική διεκδίκηση πάνω από το ατομικό βόλεμα και τέλος, να μην υποχωρώ απέναντι σε οποιαδήποτε δυσκολία, αντίθετα, ν’ αντιστέκομαι και να επιμένω. Γιατί όπως έλεγε και ο μεγάλος μας ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ: «ΝΑ ΛΕΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΙ’ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ!» Δεν ξέρω αν τα κατάφερα καλά, πάντως προσπάθησα! Και θα παραμείνω στις επάλξεις, όσο μου το επιτρέπουν οι δυνάμεις μου!

Τέλος, δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω δημόσια, τους συναγωνιστές και συντρόφους μου στην ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ, καθώς και τους συναδέλφους υποψήφιους με τα ψηφοδέλτια της παράταξης σε όλη την Ελλάδα, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους να είμαι μπροστά και που πολλές φορές κάτω από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες, με στήριξαν και με βοήθησαν να ανταπεξέλθω στα προβλήματα. Αποχωρώ και από το Δ.Σ του ΣΥΓΤΕ, αφήνοντας πίσω δύο εξαίρετους συναγωνιστές και συντρόφους, τον σδ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΟΥΡΟΥΚΟ και τον σδ. ΑΝΤΡΕΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ που με αντικατέστησε, οι οποίοι μαζί με όλους τους υπόλοιπους θα συνεχίσουν με την ίδια συνέπεια τον αγώνα της ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ και του ΠΑΜΕ για καλύτερες μέρες, για την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και την ΑΝΑΤΡΟΠΗ των αιτιών που μας έφεραν στη κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα!  

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ!


ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!



Γειά σας….
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: